Icon
Tagihaku

Hakemasi tagi esiintyy seuraavissa blogikirjoituksissa

30.08.2023

IAB Finlandin datatyöryhmä kysyi alkuvuodesta markkinasta vuoden 2023 panostuskohteita

Kyselyllä halusimme selvittää, markkinointianalytiikan kontekstissa, mihin organisaatiot tulevat panostamaan vuonna 2023. Vastauksia tähän lyhyeen kyselyyn saatiin yhteensä 90 kappaletta, mainostajien edustaessa suurinta ryhmää (noin 41 %). Selvästi tärkeimmäksi panostuskohteeksi nousi vastauksissa ensimmäisen osapuolen data eli 1st party data.

lue lisää

30.06.2023

Kun kaupan media kohtasi markkinan

Kaupan media on tullut Suomeen lumipalloefektin lailla maailmalla alkaneen trendin voimasta. Yhtäkkiä suomalaisten markkinointipäälliköiden sekä mediasuunnittelijoiden työpöydällä on tämä uusi, myös retail mediaksi kutsuttu kokonaisuus, joka monelle herättää enemmän kysymyksiä kuin vastauksia.

lue lisää

04.09.2020

Viisi IAB:n työryhmää sai uutta verta puheenjohtajan paikalle

IAB:n työryhmissä on tapahtunut viimeisen puolen vuoden aikana paljon! Täysin uusi sosiaalisen median markkinoinnin työryhmä aloitti toimintansa, neljä vanhaa työryhmää on saanut uusiksi vetäjikseen rautaiset alan ammattilaiset ja syksyllä starttaa vielä yksi uusi työryhmä hakukonemainonnasta ja -optimoinnista.

lue lisää

20.08.2019

Aki Snellman IAB:n Ohjelmallisen mainonnan työryhmän puheenjohtajaksi

Ohjelmallisen työryhmä sai uuden puheenjohtajan ja samalla työryhmän nimi uudistui.

lue lisää